suomen vampyyrit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

suomen vampyyrit

...

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Helppiä, pyydän.

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Federica

Viestien lukumäärä : 1

Helppiä, pyydän. Empty
ViestiAihe: Helppiä, pyydän.   Helppiä, pyydän. I_icon_minitimeMa Huhti 05, 2010 3:57 am

Hmm, en tiedä mitä kirjoittaisin. Sen sanon, ettei tämä ole mitään teini ajan vaihetta, olen 21 vuotias. Olen luonnostaan hyvin kalpeaihoinen, verisuonet näkyvät hyvin iholtani. Inhoan kesää, kun aina on liian kuuma ja haluan olla varjossa.

Ei tämä mitään, näin voi olla monella ihmisellä, mutta kun mua alkoi tekemään mieli verta. Näin on ollut jo monta vuotta. Tulee jaksoja jolloin on pakko saada. En ole ikinä verta juonut, muuta kuin jos omasta sormestani vuotaa, niin mielestäni se maistuu aivan taivaalliselta, jotenkin niin hyvältä.

Nyt mua syyhyttää- tuntuu että on pakko mennä kauppaan ja ostaa joku oikein veressä lilluva liha ja pureskella. Niin voimakas tunne, on pakko.. ihan pakko. Aion tehdä tämän aamulla heti kuin lähikauppa aukeaa! Olenko hullu?? En tiedä, mutta helpottavaa löytää tälläinen palsta! Olen kyllä hieman pettynyt, kun täällä ei tunnu olevan eloa.. toivon että olisi ja löytäisin kaltaisiani.

Osaisiko joku neuvoa mitä teen? haluan veristä lihaa.. miten saan verta, ilman että tapan ketään? koska en halua tappaa, haluan vaan verta!

Ja jos jollain on antaa messenger osoite, niin olisi mukava olla sieltä kautta yhteydessä, tunen oloni vähän pelokkaaksi ja yksinäiseksi tämän ihmeellisen himon suhteen!
Pelkään että olen kohta jossain psykiatrisen suljetulla osastolla, vaikkakin olen muuten täysin järkevä.. mutta onko tämä ihan normaalia? ei ilmeisesti! Neutral
Takaisin alkuun Siirry alas
pullasuttu

Viestien lukumäärä : 7

Helppiä, pyydän. Empty
ViestiAihe: Vs: Helppiä, pyydän.   Helppiä, pyydän. I_icon_minitimeMa Huhti 05, 2010 9:22 pm

Jossain kaupassa (tais olla s-market) kattelin ite kuola valuen sian verta purkissa~

Jos haluat puhua 'ongelmastasi' lisää privatesti; jasumichan@hotmail.com king
BlackHeartOfInnosence

BlackHeartOfInnosence

Viestien lukumäärä : 12

Helppiä, pyydän. Empty
ViestiAihe: Vs: Helppiä, pyydän.   Helppiä, pyydän. I_icon_minitimeTo Marras 11, 2010 7:10 pm

Federica kirjoitti:
Hmm, en tiedä mitä kirjoittaisin. Sen sanon, ettei tämä ole mitään teini ajan vaihetta, olen 21 vuotias. Olen luonnostaan hyvin kalpeaihoinen, verisuonet näkyvät hyvin iholtani. Inhoan kesää, kun aina on liian kuuma ja haluan olla varjossa.

Ei tämä mitään, näin voi olla monella ihmisellä, mutta kun mua alkoi tekemään mieli verta. Näin on ollut jo monta vuotta. Tulee jaksoja jolloin on pakko saada. En ole ikinä verta juonut, muuta kuin jos omasta sormestani vuotaa, niin mielestäni se maistuu aivan taivaalliselta, jotenkin niin hyvältä.

Nyt mua syyhyttää- tuntuu että on pakko mennä kauppaan ja ostaa joku oikein veressä lilluva liha ja pureskella. Niin voimakas tunne, on pakko.. ihan pakko. Aion tehdä tämän aamulla heti kuin lähikauppa aukeaa! Olenko hullu?? En tiedä, mutta helpottavaa löytää tälläinen palsta! Olen kyllä hieman pettynyt, kun täällä ei tunnu olevan eloa.. toivon että olisi ja löytäisin kaltaisiani.

Osaisiko joku neuvoa mitä teen? haluan veristä lihaa.. miten saan verta, ilman että tapan ketään? koska en halua tappaa, haluan vaan verta!

Ja jos jollain on antaa messenger osoite, niin olisi mukava olla sieltä kautta yhteydessä, tunen oloni vähän pelokkaaksi ja yksinäiseksi tämän ihmeellisen himon suhteen!
Pelkään että olen kohta jossain psykiatrisen suljetulla osastolla, vaikkakin olen muuten täysin järkevä.. mutta onko tämä ihan normaalia? ei ilmeisesti! Neutral

http://www.vampires.nu/pages/Forums.cfm/PageID/10 <--- Tuolta voi saada apua. Luulen että olet "Sangi" eli Sanguinarian. Kannattaa käydä myös lääkärissä, ihan varmuuden vuoksi. On myös olemassa eräs todella harvinainen verisairaus, jonka nimeä en nyt muista, mutta jossa veren punasolujen rakenne on heikko. Tästä johtuen ihminen on myös esim. Todella kalpea sekä voi tuntea verenhimoa. Luultavasti, ainakin osittain, tämä on vamppyyrimyyttien takana.

Mistä päin muuten olet?
Sponsored content

Helppiä, pyydän. Empty
ViestiAihe: Vs: Helppiä, pyydän.   Helppiä, pyydän. I_icon_minitime

Helppiä, pyydän.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
suomen vampyyrit :: foorumi :: aloitus-
Siirry: